środa, 11 marca 2015

MARCOWE SREBRO / 12 czapek w jeden rok

W piękną wiosenną niedzielę prezentuję Wam moją CZAPKĘ MARCOWĄ. Bardzo wygodny i twarzowy fason. Ze względu na lekkie ażury można ją wykorzystać nawet w cieplejsze dni. Nie wiem, czy to w ogóle widać na zdjęciach, ale czapka mieni się srebrnymi cekinami. Wykorzystałam wzór ażuru z archiwalnego numeru Sandry.
Spacer bez Safirki, która ma obecnie "trudne dni", a ponieważ jest piękna zalotnicy wszędzie by za nią poszli, więc musi w domu siedzieć. To najpewniejsza antykoncepcja. Niestety spojrzenia pełne wyrzutu i psie fochy nas nie ominęły.

CZAPKA MARCOWA



Spódnica bardzo się przydaje, lubię ją na prawdę. Polecam.Wzór opisałam TUTAJ






Szczegóły techniczne:
Wzór: Z Sandry, numer archiwalny. Czapka robiona na okrągło.Jak kogoś zachwyci, podzielę się wzorem
Włóczka: 10 dag Merino Gold Madame Tricote, (400m/10dag) 60% wełna merino, 40% akryl, potrójna nitka. Dodałam też srebrną, cekinkową Himalaya Yildiz (393m/ 25g) 76% glitter yarn, 24% payette
Druty: nr 6 i nr 4 - ściągacz

33 komentarze:

  1. Gabi- cudna czapka i cudna sesja. Spacer w pięknych okolicznościach przyrody:-) Uściski dla Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, dziękuję, sesja była robiona chyba równocześnie z Twoją. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Wspaniale widać i wzorek i cekiny!!! Sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka pasuje idealnie do spódnicy:) Ostatnio znalazłam fajny wzór na czapkę ale nie ma schematu a wzór jest po angielsku i na razie nie chce mi się go rozszyfrowywać:) Jakoś wolę schematy od opisów:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, ta czapka to mi w ogóle do wielu rzeczy pasuje.Sezon się kończy, ale może jeszcze sobie zrobisz z tego wzoru. Nowe wzorki kuszą ogromnie. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Piękna, połyskująca czapka doskonała na chłodniejsze wiosenne dzionki i wieczory. Piękny komplet tworzy ze spódnicą, cudna sesja. Gabrysiu, wybierasz się 15. do Krakowa ? Ja, niestety, nie będę mogła przyjechać, może kiedy indziej. Gorące uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyliłam daty, w sobotę będzie 14. marca, przepraszam :)

      Usuń
    2. Martusiu, ja i tym razem nie pojadę bo umówiłam się na transmisję operową. Może w kwietniu się spotkamy. Dziękuję za komplementy i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Piękna czapka, super sesja.....jednym slowem......rewelacja:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, było ciepło i wiosennie więc musiało być fajnie. Pozdrawiam drutkowo!

      Usuń
  6. Czapeczka super. Kolorystycznie pasuje do spódnicy. Teraz tylko "coś" do otulenia szyi. A później rękawiczki.
    Jak ja bym chciała iść na spacer w takie miejsca jak u Ciebie. Zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to rzeczywiście piękne miejsce, jeździmy tam na ryby jak jest ciepło.Jeziorko nie jest duże ale w fajnej leśnej okolicy. Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  7. Świetna czapka i jak zaprezentowana: pogoda i przyroda wszystko razem po prostu cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Głaski dla biednej Safirki. Czapka śliczna - ten kontrastowy wkład to fajny patent na pokazanie ażuru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu własnym i Safirki. Włożyłam to zielone coś bo ażur jest bardzo ładny, pewnie byłby bardziej wyeksponowany na włóczce bez cekinów. Pozdrawiam drutkowo!

      Usuń
  9. Śliczna czapka. Widać cekiny :) Wzór ciekawy. Proponuję kolejny post ze wzrokiem :)))) Z chęcią skorzystam :)
    Pozdrawiam ciepło Gabrysiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Wzorek jak najszybciej do Was poślę, może zdążycie wydziergać jeszcze w tym sezonie. U nas się bardzo ochłodziło, więc może i do Was te chłody przyjdą. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Piękna czapka;) Ty tak zamierzasz cały rok? :)
    pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Asiu, będę cały rok czapki robić i nie tylko. Wiele projektów planuję z włóczki z Twojego sklepiku, bo są cudowne! Pozdrawiam cieplutko i niecierpliwie czekam na przesyłkę.

      Usuń
  11. Gabi,śliczna czapka.I nigdy ich za wiele.Trzeba miec ich tyle,żeby pasowały na każdą okazję,pogodę,do odzienia i nastroju...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, to prawda,że czapek nigdy za wiele. Przyznaję,że jak ich mam tak dużo to na pewno częściej po nie sięgam.Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  12. Ale masz śliczne loki! Podoba mi się ta czapeczka, zwłaszcza kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłą wizytę i komplementy. Czpaka ma kolor na prawdę fajny, taki jeansowy, a loki moje własne, naturalne, chociaż farbowane. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  13. Biedna Safirka.... ważne, że jej Pani prezentuje się rewelacyjnie! Spódnica - piękne kolory a czapa idealnie pasuje do zestawu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, jak podoba się kreatorce mody to na prawdę dobrze! Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  14. Ja z reguły długo chodzę w czapkach (zaczynam już w październiku i chodzę aż temperatura powietrza osiągnie poziom około 17 stopni :) I muszę przyznać, że nie mam czapki na pogodę, która jest teraz. Moje czapki są po prostu za ciepłe. Twoja, Gabrysiu, jest świetna!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa włóczka. Fajne te cekinki :)

    OdpowiedzUsuń