piątek, 19 sierpnia 2016

KRWISTY BAMBUS DLA ANI I ŚNIEŻNOBIAŁY PRZEKRĘT KASI

Uwielbiam swoją bluzeczkę z subtelnym sznurkowym dekoltem. Odpatrzona od Beatki: na blogu
Mój robótkowy świat,  służy mi od dawna i bardzo ją lubię. Pisałam o niej na moim blogu w sierpniu 2014r. Ani też  spodobał się ten projekt, a ponieważ trzeba się odwdzięczyć za wszystkie kolczyki i bransolety itp. wykonane przez Jej sprytne rączki do każdego z moich sweterków, zrobiłam więc dla Niej bambuskową bluzeczkę.

Na naszym robótkowym, wtorkowym spotkaniu w bibliotece była uroczysta prezentacja nowych letnich bluzeczek. Ania w nowym bambusku mojej roboty, a Kasia w swoim wykonanym własnoręcznie białym, tasiemkowym przekręcie, ja w znanym już Wam Smaragdzie turkusowym i kolczykach produkcji Ani.


Ponieważ włóczka na Ani bluzkę, była dużo cieńsza (nie wspominając o subtelnych gabarytach Ani w porównaniu z moimi), użyłam więc drutów nr 3 i robiłam 14 powtórzeń wzoru, a nie jak w mojej wersji 13. Dało mi to po 4 powtórzenia na tył i na przód bluzeczki, a na rękawy dałam tak jak w oryginalnym wzorze po 3 powtórzenia.




Na poniższym zdjęciu prawdziwy kolor włóczki wyszedł najlepiej 


Chcąc zapobiec znanej rozciągliwości bambusa skorzystałam z porady zamieszczonej na jednym z Waszych Blogów i przed robotą bambus został wyprany, wysuszony i zwinięty przez moją mamę. Dodatkowo dołączałam nitkę, tak na wszelki wypadek.


Tak wyglądały moje koszyczki przed wyjazdem na urlop. Pokazuje dwa główne, a te duże w pokoju czekają na jesienny czas.




Szczegóły techniczne:
Wzór: Podpatrzony z bloga Beatki Mój robótkowy świat
Włóczka: 2 niecałe motki Bambo Fine Alize (100% bambus, 440m/10 dag)
Druty: całość na nr 3

PRZEKRĘT  KASI
Kasia z pięknej tasiemkowej bawełny otrzymanej w dziewiarskim prezencie od Gosi, wydziergała elegancki "przekręt" wzorując się na wskazówkach Doroty. Bluzka jest cuuuuuuudna i tym samym trafia na moją listę "must have".






Szczegóły techniczne BIAŁEGO SWETERKA KASI:
Wzór: Podpatrzony z bloga Swetry Doroty
Włóczka:7 motków i troszkę 35 dag  tasiemkowej włóczki Relana Garne 
(79 % Bawełna, 21% wiskoza) 240m/100g
Druty: całość na nr 5

22 komentarze:

  1. Piękna sesja, zgrabne modelki, a bluzeczki cud-miód. Biblioteka łączy i można wiele pasji w niej realizować. Serdeczności dla wszystkich dziewiarek z Trzebini i okolicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu! jak wiadomo bibliotekarki to często dziewiarki, bo do tych zajęć potrzeba pasji! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Wszystkie bluzeczki są wspaniałe:) Pięknie dziewczyny w pięknych bluzkach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ten przekręt mnie zauroczył :)też taki chcę!!!! a czerwona czerwień hmmmm tu ze smutkiem muszę stwierdzić ze przy moim oddechu nie da rady choć podoba misie od dawna. Wszystkie niewiasty piękne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddechy bywają różne, ja tam zawsze narzekam na niedobór w tym zakresie, robię więc co mogę...Ten fason sprawdza się w różnych sytuacjach. Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Dziewiarska moda rozwija się. I dobrze :) Biały sweterek jest fantastyczny. 2 pozostałe również, natomiast jednak najbardziej urzekła mnie biel, bo szczególnie lubię ten kolor. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, to prawda! Znaczącym atutem tej bluzeczki jest niewątpliwie biel. Pozdrawiamy i dziękujemy pięknie!

      Usuń
  5. Ale ta czerwona bluzeczka pięęękna, taka kobieca, seksowna. Nie widziałam wcześniej tego projektu, muszę się przyjrzeć uważniej i chyba dopisać do mojej listy ;) Wszystkie wyglądacie wspaniale w tych bluzeczkach, fajnie mieć takie zdolne rączki ;) i chodzić sobie we własnoręcznie wydzierganych sweterkach.
    A tak swoją drogą to widzę, że macie fantastyczną bibliotekę :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko polecam szczerze ten model. To na prawdę elegancki i praktyczny projekt.Ciekawa górna partia dodatkowo chłodzi nawet w wielkie upały.Przy tym nadaje się nawet do pracy, bo dekolt jest zamaskowany!Dziękuję i Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Prześliczne bluzeczki na miłych i pięknych Paniach. Świetnie się ogląda modę dziewiarek. Gratuluję i pozdrawiam. M. N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ciociu za miłe słowo i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Modelki i bluzeczki świetne:) Sesja zdjęciowa wspaniała i oby takich było jak najwięcej:) Ciekawi mnie co wydziergasz następnego:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, od razu Ci zdradzę. Następna jest sukienka odgapiona od Danusi na Blogu W Harmonii!Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się "przekręt". Czekam na Twoją wersję. Myślę, że z cieniowanej włóczki byłaby super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja wersja przekrętu już prawie gotowa, jednak Kasiowa wersja wygląda bardziej elegancko. Może przez tę biel. Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  9. Ale zdolne z Was dziewczyny :) Super! Wszystkie wyglądacie zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne bluzeczki. Fajnie jest jak się coś zrobi dla kogoś i dla siebie i jest niepowtarzalne. Jedyne w swoim rodzaju.
    Piękna sesja.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i pozdrawiamy od wszystkich bibliotekarek i nie tylko!

      Usuń
  11. Piękne bluzeczki, wszystkie trzy :) "Krwistą" robiłam w kolorze zielonym ;) bardzo miły wzór :) Twoja wersja bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie Gabi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super bluzeczki - wszystkie trzy!Ii bardzo ładnie w nich wyglądacie wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń