czwartek, 15 lutego 2018

BOTKI DLA DZIEWUSZKI

Małe jest jak wiadomo piękne. Dla maleńkiej piękności powstały takie oto botki. Uciekając od standardów: błękitu i różu, użyłam bezpiecznej szarości ożywiając ją zielenią.
Skorzystałam z genialnego wzoru Alicji, o którym pisałam przy okazji męskich botków KLIK

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny na moim blogu. Dopadł mnie paskudny wirus, ale wracam do życia. Pozdrawiam pięknie!!!!!!





Powyższe, artystyczne zdjęcia to dzieło mojej zdolnej koleżanki Agi.


Ozdobny kwiatuszek wykonałam na kolistym przyrządzie do wytwarzania kwiatków.Zmieszała kilka kolorów i rodzajów włóczki.



Szczegóły techniczne:
Wzór:  Paputki dla dzidziusia bez zszywania.  Opis z bloga Za woalką
Włóczka: Resztki miękkiej puchatej włóczki w kolorach białym i szarym z mojego koszyczka
Druty: całość na nr 4



8 komentarzy:

  1. Buciki są śliczne. Zgadzam się z tym, że wszystko co małe to piękne. Dzierganie dla maluszków jest wielką przyjemnością 😉🍀😉🍀

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne buciki:)
    Wracaj szybciutko do pełnego zdrowia i uważaj na siebie, kto to widział bezpańskie wirusy przygarniać ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszły zwłaszcza te kolorowe kwiatki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gabrysiu przepiękne..pozdrawiam cieplutko z Krakowa☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne. Zawsze podziwiałam buciki dla niemowląt robione na drutach. Zdrowiej nie daj się chorobie. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Butki są przecudnej urody! Myślę, że mała dama będzie zachwycona. Bardzo dobrze, że odeszłaś od różu. Trzeba od małego kształtować gust:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. R E W E L A C Y J N E !!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Są urocze! Dla maluszków zawsze dzierga się z przyjemnością:) Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń