czwartek, 15 marca 2018

NASTĘPNE CZAPKI ELEMENTAL Z FARBOWANEK WARMII

Ciągle jest zimno, więc jeszcze kilka czapek dorobiłam. Wiem, powtarzam się, ale chciałam Wam pokazać te kolorki.... Cudowne farbowanki Asi z Włóczek Warmii.

O poprzednich czapkach  Elemental , które wyplotłam w tym sezonie - pisałam tutaj: (klik)


Poniżej czapka Toph dla Agi z naszej wesołej gromadki dziergających. Machnęłam Jej, bo ciągle nie lubi rzędów skróconych, a tutaj są przecież konieczne. Obok moja, którą już pokazywałam tutaj (klik). Chciałam żebyście zobaczyły jak bardzo zmienia się wzór, gdy gładki kolor jest tłem, a farbowanką zrobione są listki.



Te trzy artystyczne fotki to oczywiście Aga Sky Photography


Bardzo podobają mi się kolory jakie wybrała sobie Aga. Nigdy bym nie przypuszczała,że to tak fajnie pasuje, ale ja - jak powszechnie wiadomo nie bardzo mam wyobraźnię...



A tutaj kolejna Toph, dla Gosi. Klasycznie



 Na tym zdjęciu najwierniej wypadły kolory:




I niebiesko-szara Azula dla Oli, w kolorach Królowej Śniegu i to też Asiowa farbowanka-Julia




Zrobiłam też Korrę dla Magdy, bardzo podobną do mojej




Moja wygląda przy niej nieco blado, wcale nie jest tak wyeksploatowana, to tylko inna farbowanka
i mniej gładkiej turkusowej, no i oczywiście inna granatowa włóczka, Dla siebie robiłam na grubszych drutach, jest więc większa.
Moja- to ta od lewej jakby ktoś pytał.




Szczegóły techniczne SZARO-RUDEJ TOPH



Wzór:  Toph by Woolly Wormhead dostępny na Ravelry
Włóczka: 1 motek- 5 dag  farbowanej ręcznie Amelii z Włóczek Warmii 250 m/10 dag- (100% wełna), zużyłam całe 125 m, druga włóczka to szary Shetland z Yarn Artu, 220m/10dag, (30%wełny, 70%akryl) zużyłam ok. 5 dag
Druty: nr 3,5

Szczegóły techniczne CZEKOLADOWO-BURSZTYNOWEJ TOPH



Wzór:  Toph by Woolly Wormhead dostępny na Ravelry
Włóczka: 1 motek- 5 dag  farbowanej ręcznie Amelii z Włóczek Warmii 250 m/10 dag- (100% wełna), zużyłam całe 125 m, druga włóczka to czekoladowa Bianca Lanalux, 240m/10 dag, (100% wełna) zużyłam ponad 6 dag, bo dorabiałam drugą warstwę na brzegu, od spodu,żeby w uszy było ciepło
Druty: nr 3,5

Szczegóły techniczne LAWENDOWEJ AZULI



Wzór:  Azula by Woolly Wormhead dostępny na Ravelry
Włóczka: 1 motek- robiłam z podwójnej nitki szarej Julii z Włóczek Warmii -5 dag (100 % Wełna jagnięca, 500 m /10dag) , a druga włóczka to szara Cashmira 300m/10dag, (100%wełna), zużyłam
ok. 5dag
Druty: nr 3,5

Szczegóły techniczne TURKUSOWO-GRANATOWEJ KORRY




Wzór:  Korra by Wolly Wormhead dostępny na Ravelry
Włóczka: 1 motek- 5 dag  farbowanej ręcznie Amelii z Włóczek Warmii 250 m/10 dag- (100% wełna), zużyłam całe 125 m, uzupełniając 2,5 dag -turkusową Lana Grossa 250 m/10 dag (100% wełnamerino schurwollefilzrfei),   a druga włóczka to granatowa Bianca Lanalux, 240m/10 dag, (100% wełna) , zużyłam 5 dag
Druty: nr 3,5

9 komentarzy:

  1. Widzę, że pokochałaś ten wzór. Nie można się temu wcale dziwić! :) Jeśli stanę się jego szczęśliwą posiadaczką, to moje listki będą z cieniowanej wełny. Ta wersja zdecydowanie najbardziej do mnie przemawia. Piękne czapki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, choć osobiście nie noszę czapek, że Twoja kolekcja robi wrażenie ;)
    Pozdrawiam serdecznie Gabi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie bardzo ładne i wersje kolorystyczne zdecydowanie dla mnie bo lubię nietypowe połączenia:) Trzymaj się cieplutko:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są Twoje czapki. Bardzo, bardzo ładnie wyglądają te z listkami z cieniowanej włóczki. Widać, że lubisz barwne połączenia. Podziwiam dużą wyobraźnię. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko toż to same cuda :) lawendowa Azuli mnie zauroczyła :) nigdy nie robiłam w ten sposób czapki może warto popróbować? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gabi każda jedna czapka jest cudowna!!! Jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te czapki. Cudowny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  8. zagladam czesto do ciebie i nagle widze tez AZULE, kupilan tez opis, ale jakos nie umie sobie poradzic...nie masz ochoty troszke szczegölowych zdjec zrobic zeby zobaczyc jak zaczynasz, jak ta technika funktionuje?
    Moge sobie wyobrazic, ze niejedna z nas bylaby zachwycona.
    POzdrawiam serdecznie
    Anna

    OdpowiedzUsuń