sobota, 11 marca 2017

GŁĘBOKIE UCZUCIA ZAKLĘTE W GRANATOWEJ ALPACE

Z granatowej alpaki wyplotłam dla mojej Serdecznej Koleżanki Bożenki kardigan typu open. Robiłam według wzoru Hanny Maciejewskiej Deep Feelings czyli głębokie uczucia i wplotłam w niego uczucia przyjaźni i wielkiej sympatii. Chciałam Ją otulić pozytywną energią, którą wyplotłam z wełny. Robiło się świetnie jak to z alpaki oraz sprawnie i szybko jak to z wzoru Hady.


Ponieważ robiłam cieńszą włóczkę niż zalecana w projekcie, a co za tym idzie użyłam cieńszych drutów, więc trzymałam się opisu na rozmiar M, chociaż Bożenkowy rozmiar to S. 





Na poniższym zdjęciu widać moją jedyną modyfikację wzoru- boczne krawędzie zaznaczyłam dwoma prawymi oczkami, co dobrze się komponuje z liniami raglanu.









Wzór: Hanny Maciejewskiej Deep Feelings dostępny na Ravelry 
Rozmiar : M
Włoczka: 30 dag: 6 motków granatowej (nr 5575) Alpaki Dropsa- 100% Alpaki (334m/10dag)
Druty: nr 3,5

22 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba, a myślę, że obdarowana skacze do góry z radości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, Bożenka też zadowolona. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ta Twoja Bożenka to ma szczęście, kolegować się z Tobą to sama przyjemność i jeszcze pożytek (w postaci sweterka) na dokładkę :) Piękny sweterek i piękne wykonanie, staranne, jak wszystko u Ciebie. Ale tam macie fajnie, tyle książek wokół , zwariować ze szczęścia można :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wszystkie miłe słowa.A co do Bożenki to wspaniała kobieta i mam szczęście mieć ją blisko. Z nadmiaru książek też chciałoby się zwariować, bo wszystko w zasięgu ręki, a czasu nigdzie nie da się dokupić. Pozdrawiam pięknie!

      Usuń
  3. Zgadzam się z Knitolog a sweterek świetny, klasyka i perfekcyjne wykonanie -szczególnie kieszenie mi się spodobały !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa, kieszenie robiłam tak po raz pierwszy. To fajny projekt i wszystko pasuje. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Piękny granat :) Wyglądasz bardzo atrakcyjnie..

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kardigan i kolor i wykonanie:) Szkoda że tak daleko mieszkam bo bym wpadła w odwiedziny:) Dobrze że masz czas na dzierganie bo moja doba jest zdecydowanie za krótka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, zapraszam do nas bardzo serdecznie.Z tym czasem to różnie bywa.Noce za krótkie ....i wciąż chodzę niewyspana.Też bym czasu troszkę dokupiła, a tu tylko włóczek przybywa.Pozdrawiam pięknie!

      Usuń
  6. Gabi, Twoje dzianiny są dopracowane do ostatniego szczegółu. Myślę, że przyjaciółka jest bardzo zadowolona. Piękny kolor i świetny projekt, a do tego uczucie - czego chcieć więcej. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i od razu rosnę w dumę! pozdrawiam pięknie!

      Usuń
  7. Bardzo udany sweter, śliczny wzór, kieszonki są boskie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to fajny projekt i na prawdę prosto rozpisany. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Gabrysiu,śliczny. Boski kolor,boska włóczka.Piękne wykonanie. I jeszcze do tego Twoje wielkie serce. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana Gosiu! Należy zaznaczyć,że mam też ostre rogi pod tymi lokami. Całuski serdeczne!

      Usuń
  9. Piękny sweterek, a kolorek przecudowny. Bardzo głęboki.
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Gabi prześliczny sweter! Bardzo fajny wzór, ale przede wszystkim alpaka ma w sobie "to coś". Zawsze wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ulu, alpaka to cudne coś, dlatego po nią sięgamy kolejny raz. Pozdrawiam i dziękuję za miły komentarz!

      Usuń
  11. Przepiękny jest ten sweterek i w dodatku w jedynym słusznym kolorze:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też mam ochotę na sweterek w takim kolorze. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń