wtorek, 28 marca 2017

OTWARTY UMYSŁ W ZACHWYCIE

Ten projekt Be Open Minded Hanny  Maciejewskiej zrobiłam dla mojej pięknej młodej (ma dokładnie tyle lat ile mój syn) kuzyneczki Helenki. Taki sobie wybrała prezencik urodzinowy!

Robiłam go z wielką przyjemnością i może dlatego bardzo szybko powstał. Niestety brakło mi włóczki na plisy i czekałam na włóczkową przesyłkę ze Sklep-iku.

Kolor swetra na poniższych zdjęciach zupełnie rozmija się z rzeczywistym to ten ciemny turkus (klik) zakupiony w sklep-iku.

Wzór świetnie rozpisany, Hanna Maciejewska prowadzi dosłownie po sznurku, do końca projektu. Poradzi sobie z nim nawet mniej doświadczona dziewiarka, a efekt na prawdę wart zachodu. Ciekawie się prezentują dwa różne przody i  fajny ażur na jednym z nich to dobry pomysł. Na pewno jeszcze go przerobię, boi  mnie przydałby się taki kardiganik, a jest z czego robić, oj jest! 








Szczegóły techniczne:
Wzór:  Be Open Minded Hanny Maciejewskiej dostępny na Ravelry

Włóczka: 6 całe motki i troszkę na plisy z 7 motka (6x50g) Elyan Nicky nr 3812, ciemny turkus  (100% akryl, 304 m/10 dag)
Druty: całość na nr 3,5

33 komentarze:

  1. Przepiękny sweterek na pięknej modelce i w dodatku niebieski!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że kuzynka Helenka (nosi piękne imię, jak moja mama) jest bardzo zadowolona. A i Gabi ma na sobie jakąś fajną dzianinkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu! Helenka nosi imię naszej pięknej i mądrej Babci, coś w tym imieniu jest!A ja to zawsze coś mam na sobie z dzianin, a jak nie mam to wszyscy się dziwią.Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Ja wiem jaki to kolor ;o) mój ogoniasty jest z tej niteczki ;P
    Śliczny sweterek :o)
    Gabi, a cóż Ty masz na sobie takie ładne, szare...?
    Pozdrawiam serdecznie :O)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Moniczko, kolor na prawdę fajny, a to szare otulaśne to kid silk. Pozdrawiam pięknie!

      Usuń
  4. Gabrysiu,wszystkie dzianinki na załączonych obrazkach są przepiękne. Helenka widać bardzo zadowolona z prezentu, a to największa i najlepsza "zapłata" dla dziewiarki. A mnie intryguje ten śliczny szary, mięciutki szal... Buziaki:) dla Ciebie i Helenki-urodzinowe życzenia i pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, Helenka to wdzięczna Modelka i fajna dziewczyna. A szal to sobie z kid sika machnęłam, taki prościutki ze skosa, wykończony lekkim ażurkiem. Całuski!

      Usuń
  5. Cudowny udzierg. Helenka zadowolona, a o to przecież chodziło. Nie ma to jak udany prezent urodzinowy! :) Widzę, że spódniczka noszona nieustannie- pięknie w niej wyglądasz. No i cudownie puszystą chustą się otulasz :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma jak otulać się w udziergi! Dziękuję za wszystkie miłe słowa! Całuski serdeczne!

      Usuń
  6. Młoda świetnie w nim wygląda:) Taka ciocia jak Ty to skarb:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, a ja mimo podeszłego wieku to jestem jej kuzynką. Między naszymi mamami jest duża różnica wieku.Pozdrawiam pięknie i dziękuję za komplementy!

      Usuń
    2. Ups:) przepraszam za pomyłkę:) a o jakim podeszłym wieku Ty mówisz jak na zdjęciach widzę dwie młode laski??:))

      Usuń
  7. No Kochana! Postarałaś się :) Sweterek jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak starałam się i chociaż nie zawsze wychodzi, tym razem wyszło. Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  8. Pięknie wyglądacie z kuzyneczką Helenką :))) Gabi, ale Ty jesteś dobra dziewczyna , taki piękny prezent wydziergałaś.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helenka to wdzięczna dziewczynka i miła bardzo, więc należało się. Pozdrawiam pięknie!

      Usuń
  9. Piękny sweterek. Marzy mi się ten wzór.

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam widziałam - sweterek super :) a Twoja spódniczka mmmmmmmmmm ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódniczka nawet ze sporą zawartością wygląda fajnie. Pozdrawiam i dziękuję!

      Usuń
  11. Sweter jest świetny i idealnie wygląda na właścicielce:) A Twoja spódniczka przypomniała mi, że miałam sobie taką wydziergać już wieki tamu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, a spódniczka to taki fajny, prosty udzierg, idzie szybciej niż myślisz i jest...Pozdrawiam pięknie!

      Usuń
  12. Śliczny sweter na ślicznej modelce:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny sweterek. I spódnica z kid silkiem też. Gratulacje!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam pięknie!

      Usuń
  14. Śliczny sweter! To fakt - taki lekki kardigan przyda się w każdej wiosennej garderobie :) A jakie piękne imię ma Twoja kuzynka!!!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kardigany, zawsze są potrzebne.A imię jest po naszej Babci Pozdrawiam pięknie i dziękuję za miłą wizytę!

      Usuń
  15. No, no:) Piękny kardiganik, super spódniczka i rewelacyjny mgiełkowy szal. No i cudny uśmiech zadowolenia Helutka był chyba największą nagrodą:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, najważniejszy uśmiech Modelki. Pozdrawiam i pieknie dziękuję!

      Usuń