środa, 23 grudnia 2015

MIGDAŁY PO RAZ DRUGI

Kolejny raz sięgnęłam po autorski, bardzo oryginalny projekt Migdał. W lutym robiłam ten szal po raz pierwszy: tutaj. Tym razem zaszalałam z kolorem i szal mieni się barwami bardzo fajnej włóczki tracking kcolor. Obecna wersja powstała dla zaprzyjaźnionej Gosi, która mieszka na Obczyźnie. Mogliście ją poznać w poprzednim poście na naszym międzynarodowym krakowskim spotkaniu.




Najpierw były trzy kawałki




Kawałki łączyłam szydełkiem. Użyłam do tego melanżowej włóczki i efekt mi się podoba. Krawędzie wykończone i-cordem. To moja ulubiona metoda, taka wełniana kropeczka nad "i". Też ciekawie wygląda z włóczki melanżowej.


Szal wyszedł znacznie dłuższy niż poprzednik. Prawie mi pokoju brakło przy blokowaniu!


Zbliżenie na detale....









Najważniejsza chwila dla dziewiarki:  Gosia zadowolona z udziergu!!!! 
To zdjęcie dla mnie bezcenne. O to mi chodziło!
Dziękuję Gosiu!





Szczegóły techniczne:
Wzór: wariacje własne na bazie  kombinacji Migdał
Włoczka: 20 dag (2 motki)beżowej Cashmere i 20 dag (2 motki) melanżu rudości nr 538 Trekking Color Zitron. 75% wełna superwash,
              25% poliamid (420m/10 dag)
Druty:  nr 4.

14 komentarzy:

  1. Świetny projekt, bardzo pomysłowy, perfekcyjnie wykonany no i wełenka tak pogodna , że każdy szary dzień rozjaśni.Pozdrawiam ciepło i Spokojnych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gabrysiu szczerze podziwiam za zszywanie, ale warto było, pięknie szal się prezentuje:) Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wykonany, prezentuje się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gabrysiu,szal jest wspaniały. Zaraziłaś mnie tym projektem. Jednak trochę koloru zimą nie zaszkodzi...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zszywanie szydełkiem to duże ułatwienie. Fajnie jest widzieć reakcję obdarowanej osoby. Magia Świąt.
    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny szal. Włóczka melanżowa cudowna! Wszystko razem pięknie się komponuje! A zadowolenie obdarowanej - bezcenne :)
    Radosnych, spokojnych Świąt! Spędzonych w rodzinnym gronie. No i oczywiście wełnianych prezentów! ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny szal.
    Radosnego świętowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie ten szal coraz bardziej a już ta wersja kolorowa jest fantastyczna:)) Wcale się nie dziwię że Gosia jest zadowolona:) Wesołych świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł :) Szczególnie pas po środku - bardzo oryginalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wygląda i piękne wykonanie Gabrysiu

    OdpowiedzUsuń
  11. Gabrysia dobrze, że zrobiłaś ten szal taki kolorowy, na tą zimową ponurą szarość jest idealny. Zdecydowanie poprawia nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kolory, nie tylko latem. Na pochmurne zimowe dni to dużo radości. Pozdrawiam noworocznie. Wszystkiego najpiękniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomyślności w Nowym Roku i wielu równie pięknych prac !

    OdpowiedzUsuń